Saturday

Jemputan Mengerjakan Ibadah Qurban

"Darah qurban yang menitis jatuh ke bumi itu dapat menghapuskan dosa kita yang telah lalu"


Assalamualaikum w.b.t.

Seperti tahun-tahun lepas, sekali lagi Jariah Agro Farm (JAF) (dahulunya bergerak tanpa syarikat) menjemput tuan-tuan, puan-puan untuk menyertai Skim Ibadah Qurban Jariah Agro Farm yang mana kami menawarkan haiwan qurban seperti lembu, kambing, biri-biri dan kini unta*.

Haiwan qurban boleh dibawa ke tempat tuan-tuan ataupun disembelih di tempat kami. Kami memberi pilihan kepada tuan-tuan yang mana daging qurban yang telah dilapah dan dibahagi kepada 7 bahagian diambil ditempat kami atau kami diamanahkan untuk mengagihkan daging tersebut ke rumah anak yatim dan fakir miskin sekitar Selangor.

Antara haiwan qurban dan harga yang kami tawarkan:

Lembu : RM 2300-Rm3000 seekor @ RM350 satu bahagian

Kambing : RM 630

Biri-biri : RM 630

Unta* : RM 4200 seekor @ RM 600 satu bahagian

*Unta hanya akan dijalankan di Bumi Anbiya' Mesir melalui wakil kami di sana. Gambar akan diberi kepada tuan-tuan sepanjang proses qurban.

Kami juga menerima tempahan qurban (kambing dan biri-biri) di Mesir sekiranya tuan-tuan berminat. Daging qurban akan diagihkan ke fakir miskin dan fi sabilillah di sana. Tahun depan insyallah Skim Ibadah Qurban JAF akan melebar ke Kemboja sebagai negara ke2 selepas Mesir Bumi Anbiya'. Sebarang pertanyaan sila hubungi Anas (013-2003482)





0 comments:

Newer Post Older Post Home