Thursday

Selamat Hari Raya Aidiladha


Bismillah..
Assalamualaikum wbt

Kami dari Jariah Agro Farm mengucapkan Selamat menyambut hari raya aidiladha kepada semua muslimin dan muslimat. Terima kasih kepada pembeli-pembeli haiwan qurban, samada lembu atau kambing. Kami mendoakan semoga ibadah qurban yang tuan-tuan jalankan terima Allah. Semoga kita dilindungi dari sikap kedekut dan riya'. Kepada penama-penama qurban dan aqiqah yang mewakilkan kami untuk menjalankan ibadah ini bg pihak anda, kami akan menyediakan rakaman dan gambar sepanjang proses penyembelihan. Diharapkan dengan ibadah qurban kita tahun ini menjadi alasan pengampunan dosa-dosa seperti yang dikatakan dalam hadith.

Bagi para jemaah Haji pada tahun ini, Kami Jariah Agro Farm mengucapkan selamat beribadah dgn tenang dan mudah, dan semoga mendapat ibadah haji yang diterima (haji mabrur), insyallah..Doakan kami keluarga Jariah Agro Farm akan menunaikan ibadah haji beberapa tahun lagi, kerinduan menjejak kaki di tanah suci dan kerinduan untuk pesta ibadah semakin memuncak.

Bagi sahabat2 peternak, saya menyeru diharapkan kesibukan kita menguruskan ibadah qurban tahun ini tidak menjadikan kita lebih lalai dengan nikmat dunia. Sebaliknya, dpt meningkatkan taqwa di dalam diri dengan kemurahan rezeki Allah.

Akhir sekali, SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA 1430H kepada seluruh umat Islam di dunia.

wsalam...

"MEMPERKUKUH EKONOMI ISLAM, MENYUSUR SUNNAH RASULULLAH"
'"You don't have to be great to start, but you have to start to be great"

Regards,
AnasJAF

0 comments:

Newer Post Older Post Home