Sunday

Cuti sekolah dan Aqiqah

Bismillah..
Assalamualaikum wbt,

Cuti sekolah akan tiba tak lama lagi, dah tentu yang paling gembira adalah murid2 sekolah. Dan kebiasaannya, cuti sekolah ini lah ramai ibu bapa mengambil kesempatan untuk menjalankan ibadah aqiqah berserta kenduri untuk anaknya. Mungkin masa kelahiran tiada masa utk uruskan aqiqah anak mereka. Jangan risau dan bimbang, Jariah Agro Farm sedia memberi khidmat terbaik untuk para pelanggan kami, tuan-tuan tak perlu mempunyai masa yang banyak untuk menguruskan ibadah ini, hanya perlu sedikit masa untuk call Jariah Agro Farm dan kami akan uruskan semuanya! dari pemilihan kambing, sembelih, lapah, masak dan sedekah ke anak yatim. Insyallah tiada halangan untuk JAF membantu tuan-tuan menjalankan ibadah ini.

Sempena cuti sekolah yang bakal menjelma bulan depan, Jariah Agro Farm mempnyai stok kambing aqiqah di ladang kami untuk tuan-tuan. Harga adalah dari RM600 hingga RM700. Upah semebelih dan lapah hanya Rm50/ekor. Pakej masakan bergantung pada jenis masakan. Pakej BBQ juga disediakan (hubungi kami untuk keterangan lanjut).

Perkhidmatan penghantaran ke tumah tuan juga disediakan dengan caj minimum (20km radius). Untuk warga Shah Alam, Puchong, Klang, Subang Jaya, Damansara, jangan lepaskan peluang ini utk menjalankan ibadah aqiqah bersama Jariah Agro Farm!




0 comments:

Newer Post Older Post Home