Tuesday

Kambing Golek lagi di Sunway


Bismillah
Assalamualaikum...

Jariah Agro Farm diberi kepercayaan utk mengendalikan BBQ di kawasan berprestij seperti di Sunway. Ditempah oleh pihak pengurusan Sunway Group untuk menyediakan kambing bakar golek BBQ dan perkhidmatan katering untuk meraikan majlis JOM RAYA! kepada anak-anak yatim. Kambing BBQ 2 ekor agak berlebihan kerana kebanyakkan tetamu adalah dari kaum cina, dipercayai adalah kakitangan Sunway. Maklumlah, kaum cina ni kurang makan kambing lagi2 perempuan, jaga badan. Huhu...


Namun, kambing golek kami xpernah tidak habis kerana selepas majlis, kakitangan sokongan seprti guard dan lain-lain sambung lenjan kambing BBQ kami. Menghidangkan sekali lemang, rendang, nasi impit, kuah lodeh, meehun sup, ABC cendol, air bandung, satay daging dan ayam, kuih beberapa jenis, ternyata, pihak penganjur berpuas hati dengan perkhidmatan kami.

Majlis direncanakan bermula pada jam 330 petang ditangguhkan sehingga jam 7 petang, disebabkan oleh tetamu VIP iaitu CEO Sunway Group tidak dapat datang tepat pada waktunya. Majlis berakhir pada jam 9 malam selepas penyampaian hadiah, duit raya kepada anak-anak yatim dan sumbangan kepada rumah anak yatim tersebut. Walaupun berlainan bangsa, sumbangan begini amat dialu2kan supaya kegembiraan hari raya dapat dikongsi bersama orang kurang bernasib baik.

Berbalik pada kambing BBQ kami, seperti yang dijangka, setelah majlis makan dimulakan, gerai kami pertama sekali di kerumuni oleh orang dan ternyata ianya mendapat pujian sekali lagi. Kali ini sungguh bermakna kerana keprofesionalan kami dan kesedapan resepi kami diiktiraf oleh Kumpulan Sunway.

1 Malaysia serbu gerai kambing golek kami, kelam kabut dibuatnya!

tapi kecekapan team kami, membuatkan semua 1 Malaysia berpuas hati!

Untuk tempahan, jangan malu jangan segan untuk hubungi kami, Jariah Agro Farm di talian:

013-2003482 (anas)
016-3415 345 (Haji Ahmad Jamhari)

0 comments:

Newer Post Older Post Home