Tuesday

JAF dalam akhbar Sinar Harian



Bismillah,
Assalamualaikum,

Hari ni mungkin dalam sejarah Jariah Agro Farm, sebab hari ini 3 April 2012 (selasa) JAF masuk dalam rencana akhbar Sinar Harian, mungkin bagi sesetengah orang ianya sesuatu yang biasa. Tapi bagi kami ianya adalah sesuatu yang amat mengujakan! Alhamdulillah, pagi tadi saya xsempat lagi beli paper Sinar Harian, ayah saya dah call, sebab seorang dari rakan ayah saya dah membacanya! terus saya keluar dan membeli satu unit, dan beli lagi satu unit pada sebelah petangnya. Terlalu teruja.

Saya ada post kan dalam facebook utk tatapan rakan2 facebook, dan respon dari mereka juga memberangsangkan. Juga ayah saya menerima dari pakcik saya yang merangkap Pengerusi Pertanian Bahagian Kota Raja UMNO, yang dia berbangga dengan kami setelah ada aktiviti pertanian yang berkembang maju di kawasannya. Insyallah, dan harap2 akan dapat bantuan nnt. Hehehe

Ramai juga rakan2 saya yang masih tak tahu aktiviti saya dalam menternak kambing ini sehingga lah artikel ini dikeluarkan. Alhamdulillah kerana ianya juga menjadi satu metod pemasaran kpd rakan2 saya diluar sana. Hari ini adalah hari sibuk melayan komen-komen, private message, call dan SMS yang berkenaan dengan artikel ini. Besar juga penangan akhbar ni ye.

Untuk artikel penuh, klik sini

Saya kongsikan sedikit gambar dan artikel di dalam Sinar Harian di sini utk tatapan tuan-tuan. Walaubagaimanapun, saya mahu mewar-warkan bahawa kami mempunyai bekalan aqiqah sepanjang tahun. Sekiranya tuan-tuan berhajat untuk menjalankan aqiqah sekitar lembah klang, meliputi Klang, Shah Alam, Subang Jaya, Petaling Jaya, Damansara, Puchong, Putrajaya danKuala Lumpur, sila hubungi kami di talian dibawah:

Ahmad Jamhari 016-3415 345
Anas 013-2003482

Dengan caj perkhidmatan minima sembelih dan melapah, masak gulai, BBQ whole lamb, perkhidmatan katering, sudah pasti memudahkan anda untuk menyelesaikan tanggungjawab aqiqah anak anda. Hubungi kami sekarang!

Sehingga berjumpa lagi!!

saya dan ayah saya di muka besar akhbar Sinar Harian

artikel yang memuatkan satu muka suku

Memang saya sangat perlu sokongan dari ibu dan bapa saya!

ternak kambing kena pada cara akan membuahkan hasil yang lumayan!

album dalam facebook saya, mendapat 'like' yang tidak pernah sy dapat sebelum ini, thanks kwn2!

0 comments:

Newer Post Older Post Home