Friday

'Like' page baru kami!

KLIK SEBELAH KANAN INI UNTUK 'LIKE' PAGE JAF


Bismillah,
Assalamualaikum

Jariah Agro Farm telah mempunyai 'page' sendiri di laman sosial Facebook! (https://www.facebook.com/jariahagrofarmpage). Kami menjemput tuan-tuan untuk 'LIKE' page ini untuk memeriahkan lagi komuniti facebook kami. Istimewanya, setiap FB fan akan mendapat diskaun atau tawaran hebat bergantung pada tempoh tawaran. Sebagai contoh, buat masa sekarang, JAF telah memberi tawaran percuma baju bermotifkan Islam 'We are Muslim Brothers' eksklusif dari Da'wa Artwork. Tawaran terhad ini akan habis pada akhir bulan June! cepat dapatkan baju edisi terhad ini dengan setiap pembelian kambing aqiqah dan pakej masakan dari Jariah Agro Farm.


tawaran ini masih available!

Untuk pengetahuan tuan-puan, tawaran ini adalah sempena kemenangan Manchester City yang telah berjaya memenangi piala Barclay's Premier League. Walaupun ianya tiada perkaitan antara Man City dan JAF, tetapi ianya hanya tawaran sempena kemenangan mereka, huu...harap tiada fan Man United yang berkecil hati!

Setiap FB fan perlu print gambar tawaran utk bukti bahawa mereka adalah fan JAF dan private message kami terlebih dahulu untuk mendapatkan tawaran istimewa yang kami tawarkan. Selain itu, page JAF baru ini akan berkongsi dengan tuan-puan tentang apa-apa yang berkaitan dengan kambing samada info-info menarik, peringatan dan sebagainya. Menjadikan facebook sebagai medium pemasaran, page ini juga sekaligus menjadi medium dakwah dan peringatan kepada fan-fan kami. Sesungguhnya ingat-mengingati itu adalah memberi manfaat sesama muslim! (Hadis).

like untuk mendapatkan tawaran hebat kami



Jadi, jangan tunggu lagi, klik link ini https://www.facebook.com/jariahagrofarmpage dan 'like' kami untuk mendapatkan tawaran istimewa kami! Stay keep in touch n keep supporting us in this industry!

Regards,
Anas Alnasrie
0132003482

0 comments:

Newer Post Older Post Home