Tuesday

Aqiqah untuk Syaaban dan Ramadhan


Bismillah
Assalamualaikum

Stok kambing aqiqah untuk bekalan bulan Syaaban dan Ramadhan dah tiba! berat dalam 38-40kg, baka biri-biri merino. Ianya sesuai untuk dijadikan santapan masakan BBQ! walaupun begitu, ianya juga sesuai untuk dicincang dan dimasak kari/ kurma.

Susah nak urus?hubungi kami dan kami sedia membantu memudahkan urusan ibadah aqiqah anak anda. Kami pilih, kami sembelih, kami lapah, kami cincang, kami masak dan kami sedekahkan kepada anak yatim dan asnaf. Ianya sungguh berbaloi~ kami juga akan tangkap gambar dan kongsi dengan penama sebagai bukti kami jalankan amanah ini.

majlis makan tengahari BBQ di rumah anak yatim di hulu langat

mega order

Kepada ibu-ibu, bapa-bapa yang sibuk bekerja, ini adalah peluang anda, jangan tangguh aqiqah anak anda kerana ianya adalah satu tanggungjawab. Mudah dan berpahala. Kami sedia melayani permintaan dari seluruh Malaysia lebih-lebih lagi di kawasan lembah klang. (Shah Alam, Klang, Subang Jaya, Petaling Jaya, Kuala Lumpur, Cheras, Kajang, Bangi, Puchong, Putrajaya, Cyberjaya, Banting, Damansara dan Sungai Buloh!)

Kepada sesiapa yang mahu menjalankan kenduri aqiqah, kami sedia membantu, kambing kami sediakan. Kami juga menyediakan perkhidmatan katering pelbagai jenis menu. Dengan tempahan melebihi 3000 pax, kami beri percuma khemah untuk kegunaan tuan-tuan. Tidak perlu lagi untuk sewa khemah, kami beri PERCUMA!

Juga kepada yang mahu sedekahkan BBQ di rumah anak yatim untuk majlis berbuka puasa akan datang, boleh la tempah sekarang.

BBQ kami!


Hubungi kami untuk keterangan lanjut
Anas 013-2003482
Haji Ahmad Jamhari 016-3415345

Jangan lupa LIKE page kami di www.facebook.com/jariahagrofarmpage

Dapatkan maklumat dan promosi menarik di page kami!

stok kambing aqiqah kami (besar-besar tu!)

Wednesday

Promosi Aqiqah, Tshirt percuma dan beramal sedekah!


Bismillah,
Assalamualaikum wbt,

Setakat ini ramai juga yang telah memiliki tshirt percuma dari Da'wa Artworks dengan setiap pembelian kambing aqiqah dari JAF. Untuk pengetahuan tuan-tuan, promosi masih berjalan lagi sehingga akhir Jun ini. Masih tinggal 10 hari lagi promosi ini akan ditamatkan. Kepada yang masih belum mendapatkan promosi ini, lebih baik anda cepat sementara tempoh promosi masih ada.
share kan gambar ni di wall FB masing setelah membeli kambing aqiqah dgn kami!

dan gambar ini!

Stok aqiqah kami masih ada untuk tuan-tuan, sekiranya tuan-tuan cepat utk menempah, tuan-tuan akan dapat stok yang besar2 dan daging yang byk. Itu kira rezeki. Jadi, saya menyeru pada tuan-tuan supaya cepat dan jalankan ibadah aqiqah ini utk anak-anak tuan-tuan. Kami melayani setiap permintaan sekiranya tuan-tuan nk pakej masak kari/ kurma/ rendang dengan bayaran minimal. Kami juga menyediakan perkhidmatan catering utk majlis tuan-tuan samada majlis perkahwinan, majlis doa selamat, majlis aqiqah, majlis kesyukuran dan lain-lain. Kami ada set menu terbaik dari dapur kami, namun begitu, tuan-tuan blh request utk menu yang dihajati. Hubungi kami utk quotation!

Sekiranya tuan-tuan mahu aqiqah dan terus sedekah pada Rumah Kebajikan, kami ada beberapa rumah kebajikan dan maahad tahfiz yang sedia utk menerima sedekah tuan-tuan. Kami uruskan. Tuan-tuan hanya pilih kambing, akad bayaran, sembelih, masak dan sedekah. Mudah kan? Kalau tidak sempat ke ladang utk pilih kambing pun tidak mengapa kerana kami akan jalankan amanah tuan-tuan dengan sebaiknya. Antara rumah kebajikan yang kami pilih:

-Rumah Asnaf Al-Barakh, Olak Lempit
-Rumah Kebajikan dan Anak Yatim Al-Munirah, Johan setia, Klang.
-Maahad Tahfiz Al-Muqri, Puchong
-Madrasah Tahfiz Ar-Rashid, Sungai Udang, Klang.
-Rumah Kebajikan Anak Yatim Al-Khairiyah, Jalan Kapar, Klang.

Sedekah daging mentah di Rumah Anak Yatim Al-Khairiyah, Jalan Kapar Klang.

Sedekah BBQ kambing pada Rumah Anak Yatim di Hulu Langat

Perkhidmatan Aqiqah ini termasuklah kepada seluruh muslimin dan muslimat seluruh dunia khususnya masyarakat setempat seperti warga Lembah Klang, Damansara, MOunt Kiara, Kuala Lumpur, Puchong, Subang Jaya, Petaling Jaya, Shah Alam, Klang, Putrajaya, Cyberjaya, Serdang, Banting, Bangi, Kajang, Sungai Buloh dan Cheras. Juga kami ada jualan susu kambing segar. Dapatkannya sekarang !! Anda mahu sesuatu yang baru?dengan aqiqah barbeque?hubungi kami kerana kami terbaik dalam hal berbeque!

set BBQ kami, daging hirisan, coleslaw, garlic bread, mashed potato dan sos lada hitam! pasti anda teruja!


Kunjungi kami di laman Facebook DISINI dan LIKE utk dapatkan promosi terkini!

Untuk maklumat lanjut, hubungi:
Anas 013-2003482
Haji Ahmad Jamhari 016-3415 345

Tuesday

Lokasi Ladang

Assalamualaikum,


Ramai yang bertanya tentang lokasi kami, ni kami ada satu lagi peta untuk memudahkan tuan-tuan datang ke tempat kami. Sekiranya masih tidak mencukupi, kami ada sediakan koordinat longitud dan latitud untuk memudahkan para pelanggan.

Selain dari itu, kepada yang mahu lebih mudah lagi, anda boleh taip "Jariah Agro Farm" dalam Google Map dan pilih menu "Get Direction". Google akan membantu anda memberi panduan jalan dari lokasi anda ke tempat kami beserta jarak dan masa anggaran.

Selama mencuba!

p/s: Stok aqiqah sedang pantas dijual kepada para pelanggan sempena cuti sekolah ini, kepada bakal ibubapa, ibu yang menunggu kelahiran atau pun sudah melahirkan, jgn tunggu lagi kerana stok kami sentiasa cepat dijual. Kalau cepat, dia dapat stok besar dengan harga yang sama. Apa pun, stok kami memang sentiasa memuaskan hati anda. Tawaran percuma baju tshirt dari Da'wa Arts masih available sehingga pengakhir June ini, cepat dapatkan sehelai tshirt utk setiap pembelian kambing aqiqah+ pakej masakan, dengan syarat anda 'LIKE' page kami dan ' SHARE' gambar tawaran ini kepada rakan2 anda supaya mereka juga berpeluang untuk merebut tawaran ini!

Warga lembah klang, warga Damansara, Mount Kiara, Kuala Lumpur, Puchong, Subang Jaya, Petaling Jaya, Shah Alam, Klang, Putrajaya, Cyberjaya, Serdang, Banting, Bangi, Kajang, Sungai Buloh, Cheras, dapatkan susu kambing segar juga ada di ladang JAF, kambing aqiqah berserta masakan kari/kurma, perkhidmatan katering dan perkhimatan kambing golek. Kami sedia melayani anda.

Jangan lupa hubungi kami JAF:
Anas 013-2003482
Haji Jamhari 016-3415 345

dan

like page kami : www.facebook.com/jariahagrofarmpage

Newer Posts Older Posts Home