Tuesday

Aqiqah untuk Syaaban dan Ramadhan


Bismillah
Assalamualaikum

Stok kambing aqiqah untuk bekalan bulan Syaaban dan Ramadhan dah tiba! berat dalam 38-40kg, baka biri-biri merino. Ianya sesuai untuk dijadikan santapan masakan BBQ! walaupun begitu, ianya juga sesuai untuk dicincang dan dimasak kari/ kurma.

Susah nak urus?hubungi kami dan kami sedia membantu memudahkan urusan ibadah aqiqah anak anda. Kami pilih, kami sembelih, kami lapah, kami cincang, kami masak dan kami sedekahkan kepada anak yatim dan asnaf. Ianya sungguh berbaloi~ kami juga akan tangkap gambar dan kongsi dengan penama sebagai bukti kami jalankan amanah ini.

majlis makan tengahari BBQ di rumah anak yatim di hulu langat

mega order

Kepada ibu-ibu, bapa-bapa yang sibuk bekerja, ini adalah peluang anda, jangan tangguh aqiqah anak anda kerana ianya adalah satu tanggungjawab. Mudah dan berpahala. Kami sedia melayani permintaan dari seluruh Malaysia lebih-lebih lagi di kawasan lembah klang. (Shah Alam, Klang, Subang Jaya, Petaling Jaya, Kuala Lumpur, Cheras, Kajang, Bangi, Puchong, Putrajaya, Cyberjaya, Banting, Damansara dan Sungai Buloh!)

Kepada sesiapa yang mahu menjalankan kenduri aqiqah, kami sedia membantu, kambing kami sediakan. Kami juga menyediakan perkhidmatan katering pelbagai jenis menu. Dengan tempahan melebihi 3000 pax, kami beri percuma khemah untuk kegunaan tuan-tuan. Tidak perlu lagi untuk sewa khemah, kami beri PERCUMA!

Juga kepada yang mahu sedekahkan BBQ di rumah anak yatim untuk majlis berbuka puasa akan datang, boleh la tempah sekarang.

BBQ kami!


Hubungi kami untuk keterangan lanjut
Anas 013-2003482
Haji Ahmad Jamhari 016-3415345

Jangan lupa LIKE page kami di www.facebook.com/jariahagrofarmpage

Dapatkan maklumat dan promosi menarik di page kami!

stok kambing aqiqah kami (besar-besar tu!)

0 comments:

Newer Post Older Post Home