Tuesday

Lokasi Ladang

Assalamualaikum,


Ramai yang bertanya tentang lokasi kami, ni kami ada satu lagi peta untuk memudahkan tuan-tuan datang ke tempat kami. Sekiranya masih tidak mencukupi, kami ada sediakan koordinat longitud dan latitud untuk memudahkan para pelanggan.

Selain dari itu, kepada yang mahu lebih mudah lagi, anda boleh taip "Jariah Agro Farm" dalam Google Map dan pilih menu "Get Direction". Google akan membantu anda memberi panduan jalan dari lokasi anda ke tempat kami beserta jarak dan masa anggaran.

Selama mencuba!

p/s: Stok aqiqah sedang pantas dijual kepada para pelanggan sempena cuti sekolah ini, kepada bakal ibubapa, ibu yang menunggu kelahiran atau pun sudah melahirkan, jgn tunggu lagi kerana stok kami sentiasa cepat dijual. Kalau cepat, dia dapat stok besar dengan harga yang sama. Apa pun, stok kami memang sentiasa memuaskan hati anda. Tawaran percuma baju tshirt dari Da'wa Arts masih available sehingga pengakhir June ini, cepat dapatkan sehelai tshirt utk setiap pembelian kambing aqiqah+ pakej masakan, dengan syarat anda 'LIKE' page kami dan ' SHARE' gambar tawaran ini kepada rakan2 anda supaya mereka juga berpeluang untuk merebut tawaran ini!

Warga lembah klang, warga Damansara, Mount Kiara, Kuala Lumpur, Puchong, Subang Jaya, Petaling Jaya, Shah Alam, Klang, Putrajaya, Cyberjaya, Serdang, Banting, Bangi, Kajang, Sungai Buloh, Cheras, dapatkan susu kambing segar juga ada di ladang JAF, kambing aqiqah berserta masakan kari/kurma, perkhidmatan katering dan perkhimatan kambing golek. Kami sedia melayani anda.

Jangan lupa hubungi kami JAF:
Anas 013-2003482
Haji Jamhari 016-3415 345

dan

like page kami : www.facebook.com/jariahagrofarmpage

0 comments:

Newer Post Older Post Home