Sunday

Kambing Aqiqah cuti sekolah Klang, Shah Alam, Petaling Jaya, Subang Jaya, Kuala Lumpur!

Assalamualaikum wbt.


Cuti sekolah akhir tahun sessi 2014 datang lagi. Diharap cuti ini dapat mengisi waktu-waktu yang terluang dengan perkara-perkara yang berfaedah. Sebagai contoh, 22-30 Nov 2014 ni ada MAHA 2014 di MAEPS Serdang. Bawa la anak-anak untuk bermain dgn kambing, rusa, lembu dll, mendapat maklumat tentang pertanian dan penternakan dll.

Bagi yang merancang untuk membuat majlis aqiqah di musim cuti sekolah ni, cepat-cepat hubungi kami Jariah AgroFarm untuk booking kambing, booking tarikh majlis. Cuti sekolah ni ramai ibubapa yang merancang buat kenduri aqiqah, jd anda perlu jadi antara orang yang terawal untuk booking tarikh dengan kami (jika order pakej BBQ). Untuk pengetahuan tuan/puan, kami tidak dpat menerima tempahan jika slot tempahan telah penuh ataupun last minit. Kami menjangkakan setiap hujung minggu kami penuh dengan tempahan kambing aqiqah/kambing golek. JADI, cepat booking!! hehe

Namun, sekiranya tuan/puan hanya nk masak gulai/kari kurma, boleh tempah seminggu awal sbb ini juga kami perlu atur masa sbb pack jadual nnt. Tetapi jika tuan/puan hanya berhajat untuk menempah kambing aqiqah siap sembelih, lapah dan cincang sahaja, kandang kami sedia menerima bila-bila masa sahaja. Stok ternakan pun banyaaaaaak...anda boleh pilih sendiri, malah boleh sembelih sendiri, xde masalah. 

Ladang kami mendapat pengiktirafan dari kerajaan Australia 'animal handling' ESCAS dan kami juga adalah penyembelih yang bertauliah dari JAIS. Haiwan ternakan yang dibekalkan juga cukup syarat:

-cukup umur
-sihat
-tidak cacat
-berat hidup 35-40 kg
-Rumah sembelihan yang bersih dan teratur

Kami juga menawarkan sekiranya tuan/puan nk sedekah kan kepada rumah anak-anak yatim/ madrasah tahfiz/ rumah asnaf. Kami sedia menguruskan sedekah tuan/puan.

Pakej BBQ kami lengkap dengan side dishes dan peralatan:
-Mashed potato
-garlic bread.
-coleslaw
-sos lada hitam
-garden salad with thousand island * (jika 2 ekor keatas)
-2 orang pelayan bepengalaman
-stainless steel grill stall
-pinggan polistren
-Meja hidangan side dishes
-Khemah operasi

Hubungi:
013-2003482 (Anas- call, sms & whatapps)
016-3415345 (Hj Ahmad Jamhari- Call sahaja)
013-6610121 (Arif- call, sms & whatapps)

Jangan lupa ikuti perkembangan kami di FB dan LIKE Jariah AgroFarm!





Our setup, grill on site and tidy equipments (stainless steel fellas!)


is there anyone drooling for this lamb roasted??


someone drooling??


owwh, againn??


Haiwan ternakan untuk aqiqah


Mega Order kambing Bakar



Kambing-kambing yang sedang diperap


Temui kami di MAHA 2014

Assalamualaikum,

MAHA 2014 datang lagi, ianya bermula semalam 22 November 2014-30 November 2014, dari jam 10 pagi- 10 malam. Acara dwitahunan ini sukar untuk penternak lepaskan peluang ini. Kami sebagai penternak sudah pasti akan turut serta dalam Pameran terbesar pertanian dan penternakan Malaysia. Kali ini kami di Laman Ternakan di bawah payung Kelab Transformasi Ruminan Malaysia (GTR). Jom temui kami di Astaka Laman Ternakan Pintu 2 MAEPS Serdang. Lebih mudah kiranya tuan/puan parking di Pintu 2 sebelah lebuhraya SKVE.  Di Laman Ternakan, cari belon gergasi warna putih berlogo GTR dan Clixster. Kami di dalam Astaka di Zon Tengah. Ramai ahli kelab turut serta tapi tuan/puan cari la booth susu kami warna biru laut bertulis "GOAT MILK!".

Dapatkan percuma bag woven edisi terhad dari kami dengan pembelian susu 10 botol keatas. Juga dapatkan maklumat-maklumat tentang Jariah Agro Farm berkenaan aktiviti penternakan, perkhidmatan kami dll. Insyallah kami akan berada di MAHA sehingga 30 November 2014.

Jangan lupa datang dan berjumpa dengan kami ya!

Sebarang pertanyaan dan tempahan kambing, sila hubungi :

013-2003482 (anas- call, sms & whatapps)
016-3415345 (Hj Ahmad Jamhari- call sahaja)
013-6610121 (Arif- call, sms & whatapps)

lawati dan LIKE Fb kami di Jariah AgroFarm





Cari belon ni utk jejak lokasi kami!


Acara di Astaka GTR, teka berat karkas kambing, hadiah beg tangan ori LV!


err.."i want to touch a GOAT!!"


Black menyanyi di kandang kambing!


antara acara yang dijalankan di Astaka GTR, jom serbu!



Bag woven edisi terhad JAF


Booth susu kambing kami di MAHA 2014


Promote promote! sesak weh


ha,,,promote lagi...lagi...dan lagi

Newer Posts Older Posts Home